Review Melkunie stroopwafel en gevuldekoek vla

SONY DSC

Hee guys,

Wat als je nou zin hebt in een koekje, maar ook in vla. Je hebt geen zin om allebei te pakkeb want dat is teveel. Je staat voor een groot dilemma.Wat moet je nou doen? Melkunie is met de oplossingen gekomen: gevuldekoekvla en stroopwafelvla. Nu kun je een koekje en een toetje in een eten. Wat slim!

De toetjes staan al een tijdje in de winkel, maar ik heb nog niet de tijd gehad om te reviewen. Nu wel. Dus hier komt mijn mening over de toetjes.

De stroopwafelvla:

SONY DSC

Ik vind het pak er al erg gezellig uitzien. Vrolijke letters en het koekje en de vla op de voorkant. Er staan ook dat er echte stukjes koek inzitten. Dat gaan we checken.

SONY DSCSONY DSC

Eerste indruk:

Zo ziet de vla eruit. Een beetje geel/bruinig. Het ziet er niet verkeerd uit. De vla zelf is een beetje dun, het valt wel snel van je lepel af. Gewoon wat sneller eten dus :). Verder zitten er kleine stukjes koek in. Ik had ze wel iets groter verwacht.

De smaak:

Ik vind de smaak een beetje chemisch. Het toetje smaakt wel, maar ik vind hem niet echt naar stroopwafel smaken. Dit is niet echt het lekkerste toetje dan ik heb geproefd.

De gevulde-koekvla:

SONY DSC

Het pak ziet er hetzelfde uit als de stroopwafelvla. Alleen is het pak groen, staat er een gevuldekoek op en is de vla anders. Ook hier staat: “met echte stukjes koek”. Nou, we zullen zien.

SONY DSCSONY DSC

Eerste indruk:

De vla ziet er wel hetzelfe uit als de stroopwafelvla. Alleen de vla is iets witter. Hij heeft ook dezelfde structuur. Maar waar zijn de stukjes koek? Ik zie ze niet zitten. O! daar zijn ze. Ze zijn wel heel erg klein. Je ziet ze bijna niet zitten. Oke, die stukjes koek vallen een beetje tegen.

De smaak:

Ikvind de smaak van deze vla wel goed. Hij smaakt niet echt chemisch en smaakt wel echt naar gevuldekoek. Deze is eigenlijk wel lekker. Goed toetje!

Er is ook nog een rozekoekenvla, maar die leek me niet zo lekker. Ik hou sowieso al niet zo van roze koeken en het schijnt dat hij ook naar aardbei smaakt. Dat vind ik al helemaal niet lekker in een  toetje.

De conclusie:

alletwee de toetjes smaken wel. Ik vind persoonlijk de gevuldekoekvla lekkerder, de stroopwafelvla vind ik een beetje chemisch. Maar dat is mijn smaak. De stukjes koek zijn ver te bekennen. De stroopwafel vla had wel de grootste stukjes koek, die in de gevuldekoekvla waren er niet echt. Wel een goed toetje en als ik jou was zou ik hed zeker een keertje proberen.

-xxx- Kyra

 

Plaats een reactie